Merhaba kızlar, ben lcw den ogluma uyku tulumu aldım henüz giydirmedim. Evin sıcaklığı kışın karda falan 18 derece olur cocugum üşümesin diye 2,5 tog aldım ama sanırım yanlıs aldım yıkadımda değiştiremem artık. Ben uyku tulumunun içine ne giydirmeliyim. Ayrıca istanbulda oturuyorum bu aksam itibariylede peteklerimizi açtık evimiz aşırı soguk olan bir ev değil fakat oglum gece üstünü cok açıyor bende farkedemiyorum sabah buz kesmiş oluyo ve sürekli hastalanıyor. Uyku tulumunun içine hem ne giydiriyim diye soruyorum hemde hiç üstünü örtmemem lazım değilmi örtmeyincede kendimi üşür gibi hissediyorum ya ☹️