Yetişin teyzelerimiz. Ek gida menüsünde tıkandık. Ne vermem lazım artik ara öğün değil de ana öğün olarak mı vermem lazım bilemiyorum. Anne sütü almiyor mama iciyor bebeğim. Yogurdunu peynirini kendim mayaliyorum. Ne verebilirim neleri yer ve yemesi lazım ? Bu kafası karışık anneyi bir bilgilendirin lütfen. Bu arada çalışıyorum oğluma annem bakiyor.