Arzu042 canim daha dün sezeryan olmussun cok normal gelmemesi. Ilk baslarda zaten cok cok az sivi seklinde geliyor. Sen bol bol su ic, yesillik ye ve mutlaka yarim saatte bir emzir. Emzirdikce sut gekiyor ve cogaliyor.Gun gectikce artacak, bebegin ihtiyacina gore vucudumuz sut uretiyor. Yeni dogan bebegin midesi bir cay kasigi kadar zaten. Moral bozacak bir sey yok, enerjini dusurme 💜