Nesrincente Evet bende gece yatarken veriyorum sadece. Peki sütünüz nasıldı yani azalma olmuyor değil mi. Simdilik bir sıkıntımız yok cok sukur. Gündüz ve gece hem memede. Sadece gece uykusuna geciste meme almiyor ve alerji durumundan dolayi doktorumuz mamaya da baslatti. İstiyorum ki 2 yasina kadar emzireyim ama 1 kere de olsa mama ictigi icin meme reddi yasamak istemiyorum. 🙄