Ada2021 Merhabalar 36 gün önce sezeryan oldum 10 gün sonra tüm ağırlarım geçmişti misafirler gelince bu ara ayakta kalıp iş yaptım bebekten dolayı da oturmadım şimdi sezeryan dikiş yerlerin Ağrıyor başına gelen var mı
Koala06 Ada2021 Evet benim başına gelmişti. 40 içindeyken bi geçip bi ağrıyordu çok dinlenip ayaklarımı uzatıp yatamamıştım hep iş yaptığımda oluyordu dinlen biraz yorma kendini düzelir ani hareketler yapma ayaklarını uzatıp dinlen çocuk uyudğuunda zamanla geçer canım
Gryffindor Ada2021 Ben😔 38 gün oldu benim de ama bugün bebeğimi emzirirken hep yandığını sızladığını fark ettim. Ama ben sebebini biliyorum mastit olduğum zaman zorla bebeğe memeyi vermeye çalıştık ter içinde kaldım karnıma da baskı oldu ondan diye düşünüyorum. Yarın doktoruma soracağım randevum var