Hanımlar merhaba.
oğlum her şeye ağlamaya, öfkelenip bağıra bağıra kendini yerlere atmaya başladı.
Memeyi kesme niyetindeydim ama şuan meme dışında durmaz hale geldi. 18. aydan sonra hırçınlık, inat başlamıştı aslında. 2 yaş sendorumuna giriş yaptığımızı hissediyordum ama şuan epey arttı. Dışarıdayken eve eve diye ağlıyor. Meme diye bağırıyor, ağlıyor. Yeni scooter aldım minik. Aslında çabalıyordu arkadaşınınkinde ve seviyordu ama şuan bunda fırlatıp boğazını yırta yırta ağlıyor. Sarılıyorum, sakinleştirmeye çalışıyorum. Odak noktasını değiştirmeye çalışıyorum. Olmuyor 🤦🏻♀️ Tek durulduğu yer “Meme” 🙈
Lütfen akıl verin. Sık uyanmalar, sık ağlamalar .. ne oluyor benim miniğime böyle 🙈🙈🙈 Mutlu edemiyorum diye üzülmeye başladım. Asla tutturmazdı şimdi oyuncak diye bağırmaya başlıyor mağazanın ortasında. Evde aynısı olan şey için ortalığı yıkıyor. Ah kuzucuğum ağlamaktan kıpkırmızı oluyor içim sızlıyor