Merhaba arkadaşlar ben ilk doğumumda , sezeryan sonrası odaya alındıktan sonra atoni geçirdim doktor müdahelesi ve aldigim 2 ünite kanla hayata döndüm, 2. Doğumumda doktoruma belirttim ona gore ilaç verildi ve bir sıkıntı yaşamadım bende sizler gibi çok korkuyordum. Icimiz rahat olsun