Sevgili anneler merhaba, 1 buçuk aylık bebeğime doktorumuz barsak enfeksiyonu teşhisi koydu 10 gün boyunca antibiyotik kullandık flagly ve bactrim fakat şimdi de çok huzursuz mama içerken emerken birden bağırarak ağlamaya başlıyor kakası da kokulu olmaya başladı geceleri hiç uyumuyor doktora sorduk bağırsak enfeksiyonu olabilir getirin bakalım dedi böyle durumla karşı karşıya kalan var mı nasıl bir yol izlememiz lazım antibiyotik kullanmak doğrumu