Krm91 bunların eksiği değil fazla fazlasını yaşadım, o zman yaşım küçük ilk tecrübe, ben, ben olmaktan çıkmıştım psikolojim bozulmuştu onun harici birilerinin sözleri batıyordu iyice bunalıma girmiştim o kadar zordu ki bu sebeple bana 2. Çocuk yap dedikleri zaman sanki beynimden vuruyordular o kadar zorluydu, ama inan ki geçiyor şuan kızım 7 yaşına girecek herşey geçti şuan 2.kızım oldu 3 aylık o çocuksa bu neymiş diyorum rabbim bu yolda herkesin yardımcısı olsun, geçecek sadece sabır