pandemibebegi Aynen şu an bende de hiç bir şey yok fikir olarak da pek bir şey oluşmadı kafamda,elbiseden başlayayayım dedim,birde benim kızım hala bizim dışımızda kimseye gitmiyor ,sadece teyzesine gider,o da sık gelip gittiği için,farklı birini görünce çok ağlıyor ,tam bir pandemi bebeği,eşim de çok kalabalık olmasın diyor,hevesimi kırıyor biraz😩😩