Bebegim 12 günlük. Esim 1-2 kere biraz dolasmaya kahve icmeye felan cikalim, sende hava alirsin degisiklik olur dedi .. ama ben tedirginim. Ilk bebegim ve disari ciktigimda ya bebek aglarsa ya emziremezsem ya altini degistirebilcrgim bi ortam bulamazsam diye korkuyorum. Disari cikmaya cesaretim yok yani 😣 bu tedirginligi nasil yenebilirim? Siz ilk nezaman disari ciktiniz?