Aybuk06 bir arkadaş süt yaramaz falan demiş hiç öyle şeylere takılmayın benim bebeğim 2 ayına kadar sarılıktı 17.5 değerleri bile gördük, o dönemde bırakma odaklı olacak şekilde 30cc mama takviye ettim günde 4 kez. Ardından 3/2 derken mamayı bıraktık. En son 2 aylıkken 9du bir daha bakmadık. Ben 0rh- eşim aRh+ bebeğimiz ise 0rh+ oldu. Sarılık biraz uzun sürüyor doktorunuzdan sık takip talep edin. Sarılık değerine göre ardından karaciğer vb batın kontrol istetin. Bebeğinizi 3 saat aralıkla besleyin en fazla. Biberon kullanmadan kaşık biberon veya eds ile devam edin. O zamanlar 30/40 çıkan memeden şu an 150/200 çıkıyor 5 aylık oğlum ve 8 kilo. İçinizi rahat tutun geçecek 🥰❤️