Zeynepkubra61 Merhaba benim 3.5 aylik Kızım var e bebekte promalt diye birşey var süt için kullanan var mi
Tugce Zeynepkubra61 öyle böyle değil çılgınca süt yapıyor. Bi ara 3 gün 1er tane içtim. Üstüm başım süt içinde kaldı hiç abartmıyorum. İlk gün etki görememiştim ama
Snmnl Ben kullandim pek faydasini gormedim kisiden kisiye cok degisiyo ama en onemli olan moral strrsten uzak durma ve uykuu
Zeynepkubra61 Snmnl Çok şükür bir sıkıntı yok uykumda iyi aslında ama ben yinede alıp deniyeyim teşekkür ederim yinede 😊
Zeynepkubra61 Tugce Yaa çok iyi maşallah Bende alıyım 1 sise deniyeyim eğer artarsa devam ederim çok sagolun