Merhabalar bebeğim çok kaka yapıyor yediği an alttan çıkıyor sadece mamayla besleniyor iki aylık , bunun beraberinde hırıltı ve fışkırarak kusmamız var doktor kaka testi yaptı kakada herhangi bir virüs veya gizli kan görülmedi bunun üzerine reflü teşhisi koydu, alerji doktoruna yönlendirdi kakayı normal gördüğünü bir hafta kilo takibi yapıp gelmemi söyledi bebeğin kilo alıyorsa alerji değildir dedi, neden çok kaka yapar bir bebek sebebi ne olabilir?