Aygul_2021 oncelikle gecmis olsun.Yıllar önce annem devlet hastanesinde yaptırmıştı ki annem acıya dayanıklıdır. Söz konusu devlet hastanesi olunca malesef hassas davranılmiyor anestezi verilmeden yapılmıştı.. annem yaptiramadi ve özele götürdük anestezi aldı mis gibi hiç.bisey hissetmeden işlemi tamamlandı odaya alındı kendine gelince çıkmıştık..