Aylinuraz İyi aksamalar hayırlı kandiller 🤲 benim 14 aylık oğlum var 7. Ayda emmeyi bıraktı bugün göysümün 1 tanesi çok ağrıyo hani Mestit olmuş gibi neden olmuş olabilir 😐
Miniminikusum Aylinuraz bizim buralarda umma diye bi tabir vardır. Canın çekip yiyemediğin bişeyler varsa gögüse şişlik verip agrı yapar derler canın çektiğini yiyince geçer. Başıma 2defa geldi ben dogrulugunu test ettim. Sizinde canınızın çekip yiyemediğiniz bişey varmı?