Merhaba canım anneler 18 aylık kızımda süt, yumurta alerjisi çıktı. 15 gün diyet yapacagız. Bakılıcak tekrar. Hiçbir belirti yok dışardan görülen. Sadece zayıf, iştahsız bir bebek hep. Kilo problemimiz de var. Öncesinde özel mama kullanıyorduk içinde süt oldugu için kestik şimdi. Ama asıl sorunumuz 2 hafta oluyo elimden bir kaşık bile yemiyor. Çorba vs sıvı hiçbirşey veremiyorum. Kendi bardaktan da içmiyor. Alerji mamasını içmiyor. Kendi eliyle yiyebilecegi şeyler yiyo şuan. Su tek başına yeterli mi acaba böyle? Sadece katı beslenme için henüz küçük degil mi içim rahat degil meyvesuyu da 1 2 yudum alıp bırakıyor