Aslgnzr bende devamli genzi tikaniyo diye aldim ama termometrete daha once bakmamistim meger bizim odanin nemi yuzde 70 mis oyke olunca soguk buhar makinasi bizde ise yaramadi belki kombiyi yakinca nem orani duser diye evde durduruyorum yani bizde pek ise yaramadi sprey aldim onunla temizliyorum bi tik rahatladi gibi sinbo nun soguk buhar mak. Aldim ben haliyle etrafini islatiyo sonrasinda yeri ve masayi silmek zorunda kaldim benim buhar mk. Deneyimim budur.