Kızlar bebeklerinizi gece ne kadar sıklıkla emziriyorsunuz.Özellikle 3 aylık annelerim.Her ağladığında direk emzirmek doğru mu?Çok sık emzirdiğini için sabaha kadar bebeğim gazman oluyor.Emzirme süresini uzatmak istiyorum.3 saate bir deniliyor öyle yapacağım.Belki sık emzirmeden oluyor sabah ıkınması sizce ?