Melekkanne Ya az bi çiş yapsa çok kötü kokuyor bezde de koku var çişsiz kokladığım zaman bende mi sorun var yoksa aynı durumu yaşayan varmı ? Molfix aldırdım bugün ona geçtim koku yok inşallah pişik olmaz bebeğim bazen bazı bezler yaramıyormuş☹️
EslemEva_23 Melekkanne sleepy gerçekten çok kötü kokuyor denemek için kullandım ama bir daha almadım çoçuğumu kucağına alan kaka yapmış diyordu dahada almadım sürekli prima kullanıyorum
-erCansu- Melekkanne nerden alıyorsunuz ben bikere Hepsiburada dan aldım daha uygun diye leş gibi bı bezdi aradım sleepyi bana yeni bı paket gönderdiler inanın alakası yoktu yeni tarihli bı bez paketi gelmişti yumuşacık kokusuz bnm int aldığım bı garip pütür pütür iğrenç kokan bı bezdi
Tirtilinannesiii Melekkanne bende Trendyol dan aldım hem çok ince hemde bebeğim pişik yaptı. 3 numara
Senem_tuncel Doğdundan beri slepy kullanıyordum son zamanlarda pişik ve dediğiniz gibi koku oluyordu bende molfixe geçtim pişik yapmadı inşallah yapmaz sizede
Melekkanne EslemEva_23 kesinlikle benimde öyle leş gibi ya molfix iyi şimdilik koku da yok bilseydim daha önceden almazdım 1 ve 2 de böle olmadı 3 te sorun yaşadık
[silindi] Aynı sorunu ben de yaşadım 3 ve 4 çok fena koku yaptı hatta doktora götürmüştüm idrarı çok kokuyor acaba enfeksiyon mu oldu diye canbebeye geçtim ben sonra
Melekkanne [silindi] molfix pişik yaparsa başka bezler deneyeceğim bakalım şuanlık sorun yok inşallah böle devam eder
EslemEva_23 Melekkanne ben kızım yeni doğduğu zaman canbebe hediye geldi var diye kullandım sonra herkes sleepy dedi aldım ama cok kötüydü sonra hemen prima aldım 1 aylıkken başladım kızım suan 16 aylık halen kullanırım cok memnunum