Kızlar hamilelik şekerim vardı. İnsülin kullanmadım ama üç aylık şekerim 5.7 yi geçmemişti. Doğum yapalı 6 ay oldu tahlil yaptırdım 3 aylık şekerim 6.1 olmuş. Şeker bende kalıcı mı oldu çok üzüldüm bu sonuca. Benim gibi olanlar var mı? Doğum sonrası baktırdınız mı? Yorumlarınızı bekliyorum.