gmzlgzl .ya ben yengemden duydum da. Onun bir tanidiginin bebeğinde de olmus. Doktor sebebi için mamanın katı olmasından kaynaklı demiş. Mama kutularında her 30 ml’e bir ölçek yazıyor ama ben bunu duyduktan sonra yarım ya da bir ölçek daha az atıyorum. 120 ml’e 4 ölçek yerine 3 yada 3,5 atıyorum. Bir de şu icirmek de önemli. İnşallah geçer bir an önce de bebişin neşesi yerine gelir. Kuzum benim nasil aciyodur canı şimdi