annelikhalii
https://resimyukle.io/r/HzN24HffeX
Haftada bir kere tartılıyodum her hafta çekmiştim böyle motive ediyodu bide diyetkolik diye uygulama vardı onada kilo ve boyunuzu yazıyosunuz size günlük almanız gereken kalori miktarını söylüyo yediklerinizi oraya giriyorsunuz hesaplıyodu felan buda çok iyiydi mesela canım kek istiyodu ama kalorisini orda görünce hesap yapıyodum kendimce bı dilim yersem akşam şunu yemezsem felan diye
ilk zamanlar zaten çok hızlı veriliyor Leslie çok faydasını gördüm mutlaka bırakmadan devam edin benim boyum 1.68di bana bu kilo iyi geldi şimdi arada bi tartılıyorum bazen 62 -63arası değişiyo göbek için hareketlere başlıycam bende çünkü o kalıyo illa ki oraya özel egzersizlerle ancak belki