Salgın var sanırım çevremdeki bütün bebeklerde aynı durum geçtiğimiz hafta dr gittik %3 hipertonik serum aldık günde 5-6 defa 3 cc yapıyoruz. Çocuktan resmen balgam akıyor. Hiçbir zararı yokmuş sadece yaparken biraz zorlanıyoruz. Ama resmen çocuğun nefesi açılıyor. Aşağıda bir dr yaptığı uygulama var tam olarak böyle oluyor