Pofudukannesi Merhabalar doğum yapalı 3 ayı geçti ben sadece 1600 TL aldım sigortadan çocuk parası süt parası ve başka ücret almadım edevlette şahıs ödemelerinde 7 bin TL yatmış 🤲🥰başka ne ücretleri alicam nerlere başvurmam gerekiyor yardımcı olurmusunuz