Efsam 25 günlük Bebeğim emerken birden bırakıyor sonra tekrar meme arıyor alıyor tekrar bırakıyor döngü bu şekilde devam ediyor ben gazının geldiğini düşünüyordum ama meme reddi de olabilir mi yaşayanlar var mı ?
MyEternalLoveNoyann Efsam gaz sancısı bence benimkide aynı gazını cikardiktan sonra çünkü rahatlayıp güzel bı şekilde emiyor.
merve_uraz Efsam belki burnu tıkalıdır onada dikkat edin meme reddinde memeyi görünce ağlamaya başlar hiç tutmaz yada minimum düzeyde tutar
Efsam MyEternalLoveNoyann ben de öyle diye düşünüyordum aslında ama o gün farkettirmeden ki bir yandan gazı çıkmasına rağmen aynı ağlama devam ediyordu . Gazın tamamı çıkmadığı için mi yoksa meme reddi mi diye düşündüm ondan sonra
Saremkuzu Efsam gazı tamamen çıkmadığı için, çünkü bebekler gaz çıkarsa da hala vardır ve tam rahatlama olmaz, benim bebeğim de öyle, probiyotik kullanmıyorsanız kullanmaya başlamalısınız.