Musabmelike Slm anneler ilk sorum elimde sma var bide hipp var ben hippi gectim sma dan cok az kaldi hipple karistirsam onu olurmu bide kizim 7 ay 20 gunluk yastikla yatiyor yastiksiz hemen kalkiyor yatmiyor siz nasil yapiyorsunuz
tenceretavakuskana Musabmelike mama kullanmadım bılgım yok ama yastık bır yasına kadar onerılmıyo genelde ben kullanmadım
Merveee_94 Musabmelike doktorlar yastığı bir yaşına kadar önermiyor bence yatırmayın. Mama konusunda da bende mama veriyorum ama hiç karıştırmadım yapmam da her iki markada farklı olabilir ama doktora danışabilirsiniz
Belis1907 Musabmelike benım kızım uc aylık ystıkla ytıyor yastıkla yatınca ne oluyor ince ystıkla ytabılır
Tugce Musabmelike mama karıştırılması hakkında bilgim yok. Doğru gibi gelmedi ama yanlış yönlendirmeyeyim. Yastık önerilmiyor henüz çok küçük oldukları için omurga eğriliği yapabilir yatırmayın hiç 🤍
Musabmelike Yastikta yatiran varmi bebisini mama karisimi yapmam dogru olurmu acaba bilgi sahibi olan kimse yokmu🤔
Mucizemsin21 Musabmelike ne kadar önerilmesede ben kullanıyorum gündüzleri bizim yastığımız gibi yastıkta popoya kadar yatırıyorum boynu filan bükülmüyor gecedw incecik yastık koyuyorum çünkü kusuyor reflü yatağından kayıyor ve beşiğine olmuyor yatak 😏
Musabmelike tenceretavakuskana bende iki cocugum daha var hic yatirmadim yastikta ama bu kiz yatmiyor yastiksiz agliyor hemen uyanip donuyor yastikta sabaha kadar yatiyor kucuk degil ince uzun bizim yastiklardan sırtina kadar geliyor ayaklar disarda sadece
tenceretavakuskana Musabmelike evet cok ınce bı yastık bılıyorum bızdede var ama kızımda hıc kullanmadım suan hala yastıksız ytr genelde sevmez bende sevmem belkı bana cekmıstır🤭😂bazen kendılerı secıyo nasıl uyuyacaklarını eger yastıksız asla uyumuyosa ortopedık bebek yastıkları bakım ıstersenız veya bı doktor onerısıyle alın yataga egım versenızde yuksek kalsa yınede ystık arıyomu acaba?
Musabmelike tenceretavakuskana yataga egim vermek hic aklima gelmedi 🤗bi deneyeyim aslinda yastikda aynen ortopedik guzel bitane olsun istiyorum bende tesekkurler
Musabmelike Merveee_94 hipp gectim sma da cok az 4 kasik felan vardir otuzden sordum acaba bi sorun olurmu diye ama bosver karistirmayayim haklisiniz ikside farkli marka sonucta
Musabmelike Belis1907 1 yasina kadar doktorlar onermiyor ya ondan sordum yatiran varmi acaba bizim bebis gibi illede yastik diyen 😊
Musabmelike Mucizemsin21 bugun ortopedik bebek yastigi siparis verdim artik onu kullanicam olmayinca olmuyor iste bebislerin keyfi nasil isterse onlarda bir birey sonucta🤗
Tugce Mucizemsin21 reflü yataklarında yataş juno var belden tutan, biraz fiyatlı. babyjemin belden kemerli bir modeli var ben de onu kullanıyorum kayması imkansız bir bakın isterseniz
Mucizemsin21 Musabmelike aynen düz yere yatırdığımda çok huzursuz oluyor bemki daha 2 buçuk aylık ama işte 😂 bende bizim yastığımıza komple popoya kadar yatırıyorum gündüzleri gecede ince bi yastığı var onda yatıyor canım
Ozgeruya Musabmelike mamayla ilgili bilgim yok ama bnm kızım 10 aydan sonra yastik kullanmak istedi cok ince yatirdim bnde