Sema_nur20 bende 2 aylıktı ettırdıgımde ılk 3-4 gun bıraz zor çiş yaparken aglıyor vs ama sonra iyiki yaptırdık dedik 10 gune %80 iyileşti 15-20 güne tamamen iyileşti insan ilk gunler içi cız edıyor ama suan iyi yaptırdık dıyoruz 4,5 aylık oldu suan bıle aklınerıyor herseye benden ayrılmak istemıyor iyiki erkenden yaptık suan ve sonra hıc kıyamazdm ve arttık ıyıce hareketlendi ozamanlar kucuktu hareketlerı azdı cabuk ıyıledı