Alinda35 Melikeeeecansuu farketmez 2.bebegim ilk kızım 2 bucuk yasında 28 haftalık hjsmileuim artık almam laıxm
Melikeeeecansuu Alinda35 https://imgyukle.com/i/krjbnS Bundan var aldık 2hafta kullandı daha sonra odasını aldım oyuzden kullanmıyorum. Temız bıde içide cok genıs
Alinda35 Ben aslında uygun fiyatlı bişey bakıyorum durumum ötle cok, yok kızım var zaten onada yetmem lazım bebegim ede o yüzden cok pahalı bisey alamam
Anneyim_35 Bende de beşik var ama biraz büyük mobilya Sallanabilir sabitlenebilir mdf den biraz ağır sağlam bi beşik modeli görüp yaptırmıştık 3 sene önce 1000 tl ye şuan 400 500 satmak istiyoruz
Denizfdn Alinda35 1 ay oldu bebegim yatmadi korumaligi yatagi herseyi icinde sepet besik 1150ye aldim 800 ?veririm