Merhaba arkadaşlar oğlum 4 yaşında dişleri sağlamdı 1 hafta önce düştü ve 2 dişi sallanmaya başladı hemen doktora götürdük tabi düzelir geri tutar iltahap olursa çekeriz dedi bi sıkıntı yok ama hala sallaniyo ön dişleri olduğu için yemek yerken zorlanıyor sizin başınıza böyle bi durum geldimi yani sallanan dis geri tuttumu