1anne1bebek_ Herkese merhaba canım anneler..🐣Kandiliniz mübarek olsun, kalbinizden geçen tüm dualar kabul olsun inşaAllah🌹 Benim bal pamuğum 15 Ocak 2021 doğumlu, varmı bizimle aynı tarihte doğan kankiler merak ettim 🤭 varsa, ne durumdasınız nasıl gidiyor 9.ay👶🏼
Ece 1anne1bebek_ 21 Ocak gecesi doğdu minik mucizem ikimizin de o masadan çıkması mucizeydi 💙 prematüre olduğu için henüz agulamalar ve desteksiz oturabiliyoruz 9 ay gelişim özelliklerini yapabilmemize 2ay var
Zeyzeytu 13 Ocak günlüyüz bizde 🥰 9. Ay hareketlilik dişler derken enerjiye en çok ihtycmız olduğu zamanlr 😂🥰🥰
1anne1bebek_ Zeyzeytu bizimde diş dönemi, birde emekliyoruz artık eğlenceli ama zor geçiyor 🤭👶🏼 Rabbim bağışlasın hepsini 🤍
Zeyzeytu 1anne1bebek_ evet emekleme ve koltuk kenarlarında sıralama var🥰 hergn bi güncelleme geliyo miniklerimize keyifle iZlemekte bize düşüyor 💕 aminnn Rabbim her birini korusun sağlıkla huzurla büyümemizi nasip etsn 🙏
1anne1bebek_ Ece yaaaa kurban olsunlar🤍 Rabbim size bağışlasın, sağlıklı uzun ömür versin inşaAllah mübarek günde 🤲🤲🤲🤲💚👣☘️