lidyahsn ikisinide kullanıyoruz, kendi odasında ki ikea. 6. Ayda sepet beşikten park yatağa geçiş yaptık bizim odadaydı
Yazın kendi odasında yatırmaya başlayınca park yatağı annemlere götürdük, orda kullanıyoruz.
Büyüdükçe sanki daha zorlaşıyor eğilip kalkmak🥲