Bebek-annesi 23 aylık neredeyse, emzirme döneminde alerji mi diye düşünmüştük ama alerjiye yol açıcsk herşeyi kestiğimde fayda etmedi doktor değildir o zaman dedi şuan durum nedir bilemiyorum 1buçuk yaşından beri emmiyo. Bezi öyle haftada bir marka değiştirmedim uzun süre kararlı kaldım sabrettim geçer diye banamısın demedi. Krem doktorun önerdiği bişey kullanıyoruz şuan başta iyi gibiydi sanki sürekli direnç kazanıyor vücudu Bi yerden sonra fayda etmiyo. Şuan ıslak mendil kullanıyorum ama kullanmadığım dönemde oldu pamukla temizlediği dönemler sonuç yine aynı.