Demetslt Oglummmmb aksaray da yaşıyoruz 1 ay önce ufo ile başladık şimdi soba yakıyorum. Bi kac güne de kaloriferi acicaz😁
hvvylmz Oglummmmb Rize de yazı görmediğimiz için burda havalar buz gibi çok soguk doğalgaz yeni döşeniyor o yüzden komur kaloriferleri soguk olunca yakıyorlar güneşliysen yakılmıyor malesef
Sinon Oglummmmb ben kış ayını seviyorum 🥰 tek sıkıntısı çocuklar çabuk hasta oluyor ve Doğalgaz faturası. lahana gibi kat kat olmayı çok severim 🙈
umay2111 Oglummmmb adanadayim burası hala sıcak ısıtma ihtiyacımız yok suan eve doğalgazda bağlatmamıştık kışı klima ile geciricez daha önce ki senelerde zorlanmadık ama bebek olunca bakalım nasıl olacak
Cicekkizliya Oglummmmb Diyarbakırda burasi daha sıcak akşamları kızım usurse klimayı açarım direk. Merkezi sistem olduğu için doğal gaz yönetici ne zmn derse o zmn acilir
mucizem_200921 Cicekkizliya Ah canım memleketim şuan diyarbakırdaym cennet gibi ya izmirde otruyordum geleli 2 gün oldu ama ben izmirde klima açıyordum çok soğuktu
mucizem_200921 Oglummmmb Ah izmir çok soğuk ya bende izmirdeym oturduğum bölgede malsef doğalgaz yok o yüzdn klima açıyorum