Kızlar daha öncede yazmistim qzi dis etimin kokunde sert bir sislik var diye rontgenlerde disle alakalı hiç bir sey cikmadi ve dis kulak burun boğaza yönlendirdi ve kbb doktoru bakti direk bunu burdan almamız lazım ne olduğu patoloji ile belli olacak dedi ben iyice korktum biyopsi falan almadan salı günü ordaki sertliğini hepsini alacak doktorada soramadım kızlar sizce doktor kotu ve tehlikeli bir şeyden şüphelenseydi önce biyopsi ne bileyim tomografi falan istemezmiydi bunu burdan almalıyız dedi o kadar simdi cok korkuyorum kızlar ya patolojiden bisey cikarsa bilen ya da yaşayan biti varsa yazın ne olur.