Eda_sezer normal canım. Kusma fışkırarak sürekli olursa doktoruna danış onun dışındakiler normal. Emzirme konusunda Eğer göğüsün çok sert oluyorsa o nedenle bebek zorlanıyor olabilir. Ben emzirmeden biraz sağ yumuşasın. Zamanla süresi artar uyurken de emer. İstersen memede uyuduğu zaman gıdığına dokun o zaman emmeye devam eder. Ben kızıma öle yapardım.