https://imgyukle.com/i/kQfqLM
merhaba kızım 13 aylık bi kaç hafta önce boyun kısmında böyle şeyler çıkmaya başladı ve acile götürdüm herşeyden olabiliceğini söyledi lordes diye alerji şurubu yazdı ve 5 gün kullanın geçmezse cildiyeye götürün dedi 5 gündür kullanıyorum ama azalmak bi yana artmaya başladı,daha önce küçükken allerset diye bir alerji şurubu da kullanıyordum vucudu kızardığında yazışmıştı onu denedim tekrar o da geçirmedi hastaneye götürücem de çocuk sağlığı ve hastalıklarından randevu alsam bakarlarmı çünkü cildiyeye randevu vermiyolar,yaşayan varmı acaba nedir bu doktor önemli bişey değil dedi ama acile gittiğim,kızım şok kaşıyor eli hep boynunda elbiseleri çekiştiriyo