Merhaba anneler 🌸 bebeğim 21 aylık ve emme olayı artık tamamen oyuna döndü gece uyanıp meme istiyor,canı sıkılınca,beni otururken görünce vs vs vs.. ve iştahı da az. Bu durumda kesmek istiyorum ama nerden başlasam bilmiyorum.. uzmanlar kademeli ve memeden tiksindirmeden kesmeyi öneriyor ama başarı oranı nasıldır bilmem. Meme olmadan nasık uykuya dalacak sallanma ayakta sallama vs şeyleri sevmiyor . Sizler nasıl bıraktırdınız? Hangi yöntemleri uyguladınız?