Merabalar. Kızıma yeni yeni yürümeye başladı ona ilkadım ayakkabısı alacağım ayak numarasını ölçtüm baktım 20 çıktı. Yaşına da 3 hafta kaldı. Şimdi 20 numara alsam aşağı yukarı kaç ay giyer yani malum ufacık ayakkabılar bile çok pahalı yani 2 aycık giycekse 21 numara mı alayım napayım bilemedim 🤦🏻♀️