6 ay 1 haftalık bebeğimle hem tadım hem taşımlardan püre şeklinde gidiyoruz. Ama 5 gündür kaka yapmıyor az az sadece bir kere biraz katı yaptı. Kabız gibi değil sanırım zorlanması sancısı yok. Ek gıdada her gün kaka yapması gerekir mi ? Suyunu da güzel içiyor. Anne sütü almıyor mama veriyorum.