Ciglipaf ben ona şöyle bir çözüm buldum: Geceden masa üstüne bardak koyuyorum sallama çay ile (🙄🤭) kqhvaltiliklari tepsi ile dolaba koyuyorum. Ekmekleri kuşa atar gibi boluyorum lokmalık. Öğlenleri yemek için de akşamdan hazirliyorum mesela sandviç veya porsiyonluk yemek. Yoksa aç kalıyor insan 😅 benim minnoş maksimum 10 dk kendi yatıyor oyun oynayarak onu da lavabo ihtiyacı için kullanıyorum 🙈