Ashly90 İyi akşamlar . 4 aylık bebeğim . Dr browns un biberonunu kullanıyorsum günde bir kere filan ama biraz önce kırdım. Meme reddimiz var ayakta gezerek emiyoruz gün içinde. Memeye daha benzer bir biberon var mı önereceginiz
Tanemduygu Ashly90 Anne memesine uygun yakin bir biberon bana gore yok olamazda. İyo bir marka kullaniyosunuz bence tekrar onu alin. Ben chicco ile birlikye kullandin hep ondanda cok memnun kaldim
Aslii123 Ashly90 dr browns az akışlı diyorlar dogrumu benin bebeğimin boğazında kalıyor dr brownsu önerdiler
Ashly90 reinamm suan ben de onu denemek istiyoruö cam plastık fark ediyor mı. Birde çok gaz yapıyor mu
reinamm Ashly90 hiç gaz yapmıyor aksine içindeki gazı biberona hapsediyor. Ucu zaten memeye benziyor. Hiç meme reddide yaşamadım ☺️
Theseda https://shop.nuk.com.tr/nuk-fc-plus-cam-biberon-120ml-sl-emzikli avent normal başlıklı biberonlarını almayınca bunu aldım direk tuttu antikolik hava kanallı ve başlığı damağa çok uygun
Sltn Ashly90 bebeğiniz buyumuş ve meme reddinizde var alıştırma bardağı kullanın derim.biberonu unuturup memeye dönmede alıştırma bardağı genelde ise yarıyor 😊
Sltn Ashly90 alışır merak etme biberona devam edersen meme reddini asamazsin.senin kararın tabi ki ama küçük değil kaşıkla beslemeyezsin é biberon olursa memeye dönmez denemede yarar var derim😊
Simaysss Gercekten anne memesıne cok benzeyen bir biberon var ama pahalı. Bi bakın isterseniz. Markası mimijumi
Munoss Ashly90 madela calma gibi bi ismi vardi herkes cok memnun beberondan memeye donuste bile ise yariyormus kullanmasm ama duydum onun disinda avent yenindogan kullandm guzel
Martannesi03 Ashly90 ben NUK öneririm canım bnm oğlum da akşam 9 la 11 arası asla emmiyo ne yaparsam yapayım deli oluyo memeye yaklaşınca bende lazım olursa diye aldım kullanıyorum da çok da memnunum gaz onleyiciligide var tavsiye ederim