Momofhoney Merhaba, anneler ve anne adayları… Zeytinburnu Avrasya Hastanesi’nde doğum yapan var mı? Spinal anestezi uygulandı mi nasıldı, bilgisi olanların cevap vermesi beni çok mutlu eder teşekkür ederim:)
Asya-smom Momofhoney ben memnun kalmadım malesef ben spinal istiyordum bana sorulmadan direk genele yönlendirdiler doğum öncesinde sorulmadı bile doğum sonrasında da yenidoğan hemşireleri çok ilgisizdi çağırmamiza rağmen gelmiyorlardi önermiyorum..
Momofhoney Asya-smom Doktorunuz kimdi acaba?Sorulmamasi çok yanlış olmuş.Siz ameliyathanede uyarmadiniz mi? Çok geçmiş olsun..
Asya-smom Momofhoney Çiğdem hanım dı , ameliyathanede farkedip söylediğimde eğer epidurale dönersen öğleden sonraya kalır dediler sabahti insan bekledikçe stres oluyor genel hakkında da olumlu şeyler söylediler o an haliyle kabul ettim bende
Momofhoney Asya-smom planlı bir sezeryande doktorunuzun önceden ayarlaması lazımdı ameliyathane ekibini spinal yapacak kişiyi.Benim doktorumla konustum da genelden korkuyorsan spinal yaparız ayarlarız merak etme dedi.Hayirlisi olsun bekliyorum bakalim…
Asya-smom Momofhoney hakkınızda hayirlisi olsun hayırlısıyla atlatın inşallah ,benim genel istememe sebebim hemen kendime gelip emzirememekti ama çok sukur çok çabuk ayıldım
Momofhoney Asya-smom sizin öncesinde sezeryan olacağı kesin miydi? Ben normal doğumu beklicem şimdilik ama olur mu son anda sezeryane döner mi bilmiyorum.Cok teşekkür ederim insallah
Momofhoney Asya-smom çok geçmiş olsun, bebeğinizi sağlıkla büyütmek nasip olsun inşallah cevabınız için teşekkür ederim:)