Kızlar bu aşının 2 markası varmış sanırım hangisini yaptırdınız? Birde benim bebeğim 2 ay 20 günlük sanırım bebekler 2 aylıkken yapılıyormuş. Şimdi daha yeni yaptırsam bişey olurmu. Devlet hastanesine gidiyorum normal özel düzenli gittiğimiz bir doktor olmadıgı için bu aşılar hakkında pek bilgi sahibide değilim