Papatya58 İçeriği bitkisel diye bu damlayı aldık da eczanedeki çalışan kaç damla kullanmamız gerektiğini söylememiş. Prospektüste ise 20 damla diyor bana çok geldi. Bu damlayı kullananlar nasıl ne şekilde ve kaçar damla kullandığını söyleyebilir mi?
Purpura26 Papatya58 sabah 10 akşam 10 damla şeklinde veriyordum. Bitkisel olduğu içinde bir zararı yok.
Tubbbbbbb Sbaah 10 aksam 10 damla kullanıyorum, tatlı elma yağı ile de ayaklarını ve göbeğine masaj yapıyorum ayaklara 1 göbege 3 damla baya rahatlattı bizi
Tubbbbbbb Papatya58 doktorunuza danısınn yine de ben 40 ını beklemiştim tabi o zamana kadar baya kolik nöbetleri yasadık son care damlaya basvurdum
Sadelimakarna Ben de 20 günlükken kullandım bu damlayı sabah 10 akşam 10 şeklinde. Baya da rahatlatmıştı bizi. Sonra bıraktık metsil damlaya geçtik. Bir aydan uzun süre kullanılması önerilmiyor