Sitrea 24 günlük bebeğim cok ıkınıyor ve kıpkırmızı oluyor kendini sıktığı icin de kusuyor normal mi bu doktora götüreceğim yarın ama yaşayan var mı bir haftadır biogia kullanıyoruz pek faydası olmadı