Deletedmom8453 kızımın adı zeynep nil. Ben nil diyorum bazıları zeynep, bazıları zeynep nil😂 böyle isimlerden biri kısa olunca söyleniyo da iki isim uzunsa genelde teki tercih ediliyo☺️ Yeğenimin adı Hava Duru herkes duru diyo. Şimdi düşündüm yeğenlerimin hepsi çift isimli analiz yapıcam😂😂