Neseli5 Evet sevgili anneler 3.ay 16 günlük bebeğimin el ve ayaklarının terlediğine şahit oldum bugün, neden olur bileniniz var mı?
barbarosunannesi Neseli5 oğlumun küçükken çok oluyordu ayakları ama . çift giydiriyordum gazlanmasin diye .ayak terlemesi geçti ama başı çok terler şimdi uyurken .eldiven giydiriyorsaniz oda terletiyor
Neseli5 barbarosunannesi yok hayır 2 aydır giydirmiyorum artık eldiven çorap ta normal ince çorap giydiriyorum pamuklu o kalınlardan değil
barbarosunannesi Neseli5 çok rahat hareket edemiyorlar ya ondan da olabilir kafanıza çok takılıyorsa çocuk polikliniğine bı gösterin ☺️
Elifinannesii07 Slztr bizimkinin de terliyordu. Dra sordugumda d vitamini ve demir eksikliginden terler dedi. Vitaminlerine duzenli devam edin geciyor.bizim oyle oldu.