Mercan_nn Merhaba arkadaşlar kesilen mango naısl saklanır bozulmaması icin fikri olan var mı acaba 🌸 mesela avakado kararması icin limonlu suda bekletiliyor mango ıcınde boyle birsey var mı
lalbg Mercan_nn kurutarak saklayabilirmişiz😉 mango en dayanıklı meyvedir o yüzden buzlukta ya da dolapta istediğiniz gibi saklayabilirsiniz.
Mercan_nn lalbg Ozman kestikten sonra bi kaba koyup saklamak yeterli ilk defa deneyince boyle oluyor 🤭
lalbg Mercan_nn evet kapaklı bi saklama kapına koyabilirsiniz. Ben otelciydim ordan biliyorum:) yoksa mango yemeden kendine gelemeyenlerden değilim😂