Tprkozlm
Bnimde ole cnm solomombebynin bn kollarini yukari kalduorim altta kalior kanguru ama zatn sevmio benmki sanirim bosuna aldim 😑
Thesra
[bilinmeyen]
Benimkiside öyle cerenim etrafı göremiyordu o yüzden bir kere kullandım ve bıraktım 😑😑
Sanemikom
[bilinmeyen] benımde öyle oldu 🙈 içinde kayboldu sevmedı kızım iade ettım ben ☺️
Gzd
[bilinmeyen] bende oğlum 4 aylık olduğundan beri Solomombaby kullanıyorum, büyüdükçe daha rahat görebilir oldu etrafı şimdi 5 aylık olduk, kollarını yukardan dışarı çıkartarak kullanabilirsin öyle daha rahat görüyolar😌
Kezban
[bilinmeyen] yeni dogan aparatiyla kullandınız demi
YazCilegi
[bilinmeyen] İşte benim de öyle oluyo Ceren sanırım hepsi aynı fabrika cıkısı
YazCilegi
[bilinmeyen] Dedim bende 😂
NaimeYilmaz
[bilinmeyen] yenidoğan aparatının destegı cok iyi o konuda sanırım ben boyu ıyıce uzayana kadar onunla kullanıcam kafası dısarda kalıyor aparatla beraber
Sznklc
[bilinmeyen] ben de yeni aldım Solomombaby kanguru. Bebeğim 3 ayını doldurmadı daha. Kısa bir süre için yenidoğan aparatı almak istemedim firmaya aparatsız kullansam sıkıntı olur mu diye sordum poposunu minik bir yastıkla destekleyebilirsiz dedi. Yastıkla kullanıyorum böylece kafası yukarıda kalıyor öyle deneyebilirsiniz ☺️
CaganAlpinAnnesi
[bilinmeyen] aynı sorun bende de var 3.5 aylığız kafa asagıda kaldı aparatı almamıştım.bende birtane müslin battaniyeyi iyice katlayıp ufalttım ve poposunun altına koydum oyle yükseldi kafası.ama yine de sevmiş değil.verdgmz paraya yazık olmaz inş 🤭🤭🤔
Thesra
[bilinmeyen]
Ayy inşallah sever tatlım yaaaa ne diyimki kötü bir enerji çağırmak istemiyorum🙄🙄🙄
Carpediem
[bilinmeyen] 3 aylıkken solomonbaby kullanmaya başladık kızımda, dediğiniz gibi kafası içerde kalıyordu etrafı göremiyordu ayrıca sevmedi de 5 dk durup ağlamaya başlıyordu, bende bir sure kullanmadim. 4.5 ayliktan sonra ise daha uzun sure kalmaya basladi, su 6 ayligiz icinde rahat ,seviyor markete falan kanguruyla gidiyoruz etrafini rahatlikla gorebiyor ve icinde uyuyor. ben memnunum.
Tunti
[bilinmeyen] canım merhaba ben de 4 aylıkken almıştım şuan oğlum 9 aylık ve çok pişmanım:/ 4-5 defa anca kullanabildim. İçine gömülüyor ve hiç sevmiyor.
Mrv_yvz
[bilinmeyen] yenidogan aparati varsa eger onda kucuk bi yastik var bn onu koyuyorum icine yukari cikiyor ve oglum seviyor kolunuda disari cikartiyorum obur turlu bebek cok icerde kaliyo ve sevmiyo malesef
NurR
[bilinmeyen] yenidoğan aparatıyla kullanıyorum ben iki aylık benm oğlum kollarını dışarı çıkarınca etrafı rahat görüyor uyuyunca aşağı çöküyor ama siz aparatsız kullanıyosunuzdur 3 aylıksa öyle denemedim hiç valla bilemiyorum o yüzden
NurR
[bilinmeyen] altına yastık koyunca tıbbı açıdan hiç bir zararı olmaz tam poposuna koyun bacaklarını kucağınızda kendiliğinden açtığı gibi açacak zaten ergonomik oturuş pozisyonu oluyor ama oturmuyor beli dik sonuçta aynı kucağınızda normalde olduğu gibi oluyor yenidoğan aparatının özelliği o minik yastık zaten
Sznklc
[bilinmeyen] sorun olacağını zannetmiyorum çünkü yenidoğan aparatı da o mantıkla yapılmış.popo kısmında minik bir yastık var
Kezban
[bilinmeyen] erken o zaman 4. Aydan sonra kullanabilirsiniz yada poposunun altına ufak bi yastıkla.desten yapabilirsiniz
bprensimmm
[bilinmeyen] bnde okadar para verip boşa aldim😥 milletin 1 aylik bebeği ne guzel dışarda duruyo ucaza almislar bn okadar para verdim cocugum içind e boguluyo😣